כשיוגה ופילאטיס פוגשים עסקים

איך תרגול יוגה או פילאטיס וניהול עסקים, קשורים אחד לשני? מה ההבדל בין שניהם? וכיצד הם מקדמים אפקטיביות? בשביל לקבל תשובות לשאלות הללו, בואו נעמיק יחד.

כל עסק ולא משנה גודלו, עסק של אדם אחד, 4 אנשים, חברה גדלה או ארגון ענק

רצוי שידרוש מעצמו תרגול יוגה, ואימוני פילטיס לפני שדורש זאת מלקוחותיו, מהשוק שבו הוא פועל או מהעובדים שלו.

היוגה היא השיטה המעשית להגעה לאיחוד בין גוף לנפש, בין העצמיות (האני) להוויה (המציאות). לכל הדרכים ליוגה באשר הן יש מטרה אחת ויחידה, לאפשר את אותו איחוד, אותו ריכוז ושלווה שיאפשרו את הדרך אל הנירוונה= השלווה, והמוּקְשָה= השחרור מהסבל.

הפילאטיס היא שיטה המחזקת ומאריכה שרירים החיוניים לשיפור היציבה והבאת הגוף לכדי איזון פיזי ומשלבת טכניקות נשימה וריכוז. האימון מחזיר למתעמל שליטה מלאה על גופו ומקנה מודעות חדשה לשרירים. באמצעות חיזוק מרכז הגוף והגמשת שרירים חיוניים, ניתן לחנך מחדש את המערכת המוטורית ובכך לשמור על גוף חזק, מעוצב בריא ומאוזן.

חשבו רגע על האדם המנסה למצוא איחוד בין גוף לנפש, איחוד שיבוא לידי ביטוי בין מה שהוא חושב או מרגיש, לבין מה שהוא עושה במציאות היומיום. אותו אדם גם רוצה לסגל לעצמו גמישות מחשבתית, זוויות ראיה שונות, יכולת לחזק את הליבה ועוד.

כשהאיחוד בין גוף לנפש אינו מתקיים, אזי לא יורגשו שלווה ורוגע, אלא יעמיק הסבל האישי, הנפשי, המקצועי, הכלכלי והעסקי. יתר על כן, כשלא מחזקים, מגמישים ומאריכים את השרירים, הגוף רופס והעסק קורס.

כדי ליצור איחוד, ריכוז, כינוס וגמישות עסקית, על האדם להתרכז בתוך העסק שלו פנימה, לחזק את ערכי הליבה, לעבוד ולמצק את יסודות התשתית העסקית כדי שיוכל לצמוח למעלה בזקיפות ובצניעות.

בפועל, רוב בעלי העסקים מגבשים לעצמם אסטרטגיה, חזון, מטרות, יעדים, קהל יעד, בונים תכנית עבודה, אך לא מצליחים להשיג אותם כפי שרוצים. ברגע שהם נתקלים בקשיים אשר מסיתים את תשומת הלב לצדדים, הם פשוט נוטשים את המסלול.

אותם בעלי עסקים חוטאים בפזיזות, פיזור, חוסר ארגון וכעס אשר מובילים לתסכול, אכזבה ואפילו ייאוש.

כדי להימנע ממצבים כאלו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להישאר על המסלול:

📌תרגול של איחוד בין הצורך של הלקוח שלכם, לפתרון שאתם מעניקים לצורך הזה

📌ריכוז במוצר או שירות אחד בכל פעם שמשווקים את העסק החוצה לעולם- מסר אחד חד וברור

📌כינוס כלל המוצרים לכדי סל מוצרים מגוון ומשלים

📌תרגול יומיומי של חיזוק רצפת האגן 😄ובמילים אחרות, של התשתית העסקית (אסטרטגיה)

📌אימון מוחי של 3 פעמים בשבוע לגמישות, יצירתיות וחדשנות

אם אתם יכולים להוסיף לזה, אימון פילאטיס (מכשירים או מזרן) ותרגול יוגה, אחת לשבוע, יבוא עמכם החסד😄

זקוקים ליוגה ופילאטיס עסקי? דברו איתי. בהצלחה בתרגול.

Share

אולי יעניין אותך

Accessibility Toolbar

שנדבר?